BISP 8171 9000 New Qist Announced | BISP 8171 Program ne 9000 ki Qist Jari kr di

BISP 8171 9000 New Qist Announced | BISP 8171 Program ne 9000 ki Qist Jari kr di

بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام ایک سوشل سیفٹی نیٹ پروگرام ہے جسے حکومت پاکستان نے 2008 میں شروع کیا تھا۔ اس کا مقصد معاشرے کے سب سے زیادہ کمزور اور پسماندہ طبقات کو انکم سپورٹ فراہم کرنا ہے۔ یہ پروگرام سماجی بہبود اور خصوصی تعلیم کی وزارت کی چھتری کے تحت کام کرتا ہے اور غربت میں کمی اور سماجی انصاف کو فروغ دینے کے لیے حکومت کا ایک اہم اقدام ہے۔

بینظیر انکم سپورٹ پروگرام کی تین ماہ (اپریل مئی جون) کی سہ ماہی قسط 9000 روپے جون 2023 کے پہلے ہفتے میں جاری کر دی جائیگی۔ حکومت کی طرف سے رقم کی ادائیگی کیلئے لوکل گورنمنٹ کے باہمی تعاون سے تحصیل کی سطح پر ادائیگی مراکز قائم کیے جا رہے ہیں جہاں خواتین اپنی رقم بآسانی بائیو میٹرک تصدیق کے بعد نکلوا سکتی ہیں۔

اپنے مینڈیٹ کے حصے کے طور پر، (بی-آئی-ایس-پی) سال 2023 کے لیے بینظیر کفالت کی پہلی سہ ماہی 9000 روپے کی قسط جاری کر رہا ہے۔ اس اقدام کا مقصد ملک میں غریب خواتین کو مالی امداد فراہم کرنا ہے۔ یہ پروگرام پہلے ہی پاکستان بھر میں ہزاروں خواتین کو ان کی بنیادی ضروریات کو پورا کرنے کے لیے مالی مدد فراہم کر کے ان کی مدد کر چکا ہے۔

بے نظیر کفالت پروگرام بی آئی ایس پی کا ایک اہم اقدام ہے جس کا مقصد کم آمدنی والے گھرانوں میں خواتین کی مدد کرنا ہے۔ اس اسکیم کے تحت اہل خواتین کو ماہانہ روپے کا وظیفہ ملتا ہے۔ 2000/-، صحت کی بنیادی خدمات تک رسائی کے ساتھ۔ یہ پروگرام خواتین کو بااختیار بنانے اور ملک میں صنفی مساوات کو فروغ دینے میں اہم کردار ادا کر رہا ہے۔

اپنے قیام کے بعد سے، BISP غربت میں کمی اور سماجی انصاف کو فروغ دینے کے اپنے اہداف کو حاصل کرنے میں کامیاب رہا ہے۔ اس پروگرام نے پاکستان میں ان لاکھوں لوگوں کی تکالیف کو دور کرنے میں مدد کی ہے جو خط غربت سے نیچے زندگی گزار رہے تھے۔ اپنے مختلف اقدامات کے ذریعے، (بی-آئی-ایس-پی) نے ضرورت مند لوگوں کو مالی امداد فراہم کی ہے، سماجی تحفظ کو فروغ دیا ہے، اور بچوں کی تعلیم میں مدد کی ہے۔

بے نظیر کفالت پروگرام کے علاوہ، بی آئی ایس پی کئی دوسرے اقدامات بھی پیش کرتا ہے جیسے کہ وسیلہ تعلیم پروگرام، جو کم آمدنی والے خاندانوں کے بچوں کی تعلیم کے لیے مالی مدد فراہم کرتا ہے، اور وسیلہ روزگار پروگرام، جو بے روزگاروں کو پیشہ ورانہ تربیت اور روزگار کے مواقع۔

روپے کی پہلی سہ ماہی قسط کا اجراء 9000/- بینظیر کفالت برائے سال 2023 پاکستان میں سماجی انصاف کو فروغ دینے اور غربت میں کمی کی جانب ایک مثبت قدم ہے۔ یہ پروگرام ملک میں غریب خواتین کو مالی امداد فراہم کرنے میں اہم کردار ادا کرتا ہے اور صنفی مساوات کو فروغ دینے میں مدد کرتا ہے۔ بی آئی ایس پی کے اقدامات اپنے اہداف کے حصول میں کامیاب رہے ہیں اور انہوں نے ضرورت مند لوگوں کی زندگیوں پر نمایاں اثر ڈالا ہے۔

(بی-آئی-ایس-پی) ملک بھر میں 4000 سے زائد ادائیگی مراکز کے نیٹ ورک کے ساتھ ایک مضبوط موجودگی رکھتا ہے۔ پروگرام کو ایک مضبوط ڈیٹا بیس کی مدد حاصل ہے جو فنڈز کی تقسیم میں شفافیت اور درستگی کو یقینی بناتا ہے۔ بی آئی ایس پی نے مستفید ہونے والوں کی شناخت کی تصدیق کے لیے ایک بائیو میٹرک سسٹم بھی نافذ کیا ہے، جس سے فراڈ کو روکنے اور مطلوبہ وصول کنندگان تک فنڈز کی پہنچ کو یقینی بنانے میں مدد ملی ہے۔

اپنی اہلیت چیک کریں

یہاں کلک کریں

Share With Friends

3 Comments

  1. Sumera noor June 17, 2023
  2. Shahbaz ahmad Ahmad June 18, 2023
  3. Ghulam rubab June 22, 2023

Leave a Reply